Vier leden van de VDMD vormden een erewacht tijdens de wake voor de adjudant b.d. Den Engelsman, drager van het Bronzen Kruis, die maandag overleed.

De  uitvaart zal op maandag 9 november plaatsvinden onder leiding van aalmoezenier Erik van Rosmalen. Tijdens de uitvaart zal het militaire eerbetoon worden uitgevoerd door het Korps Commandotroepen. Er worden in het militaire eerbetoon enkele aanpassingen gedaan zodat het ondanks de beperkende COVID-maatregelen toch door kan gaan.

In verband met deze beperkende maatregelen zal de aanwezigheid bij het afscheid maandag eveneens beperkt zijn. Vanwege de beperkte ruimte en de maximale groepsgrootte van 30 personen kunnen alleen personen met een persoonlijke uitnodiging in de kerk aanwezig zijn.

Voor iedereen die de uitvaart toch wil bijwonen is een digitale oplossing gevonden. De uitvaart zal gestreamd worden via YouTube en is maandag vanaf 10.45 te zien via deze link: https://www.youtube.com/livestream