Handleiding Nabestaanden

Het bestuur biedt aan om voor u als drager van een Militaire Dapperheidsonderscheiding op te treden als mediator in de voorbereiding naar en tijdens de uitvoering van een begrafenis met (beperkte) militaire eer. Ten einde het laatste eerbetoon juist en gepast te laten plaatsvinden kan het bestuur voor u een cruciale rol vervullen.

Wij zijn er ook voor uw dierbaren als u er niet meer bent en zij daar prijs op stellen. We lichten dit in een persoonlijk gesprek, fysiek of virtueel, graag toe aan eenieder die hierover meer wil weten. Omdat wat ons allen in de toekomst gaat overkomen, op een eervolle en waardige manier kunnen en willen voorbereiden.

Hoe vervelend het onderwerp ook is, het invullen van de handleiding nabestaanden is de basis voor onze steun aan u en uw nabestaanden voor uw verdiende laatste eer. U vindt de handleiding hieronder.

Bent u Drager Militaire Dapperheidsonderscheiding?

en wilt u ook vermeld worden op deze site?

U helpt ons enorm door uw KB (als Wordbestand) in te sturen, samen met een locatie en (eventueel geanonimiseerde) foto naar communicatie@verenigingdmd.nl

Of laat uw gegevens achter via de site!

U hoort z.s.m. van ons!